Sunday, October 28, 2012

 

רוצים לראות לוקים נוספים?לכניסה לחצו כאן .







אז מה לבשתי כאן?:)

 

חולצה:את החולצה האהובה הזו הכנתי במו ידי, אני מאוד אוהב להכין חולצות לעצמי, זה מרגיע אותי מאוד ונותן ליצירתיות שאולי יש בי לצאת;) החולצה כמעין חולצה צבאית. הלוק הצבאי נתפס כטרנד כאן ובעולם  בהודשים האחרונים.

צעיף:את הצעיף הזה קניתי בשוק הכרמל אל מול רחוב שנקין בתל אביב, ממש בדוכן הראשון מתוך השוק מצאתי אותו, 25 שקלים, זה כלום ומתאים לכל כיס אחלה פריט שחובה להיות בארון שלנו בחורף!

משקפיים:משקפי טייסים במחיר 20 שקלים גם  מתוך שוק הכרמל. אחלה משקפיים נוחות ויפות, תמיד באופנה ושישאר כך!:)

כובע: השאלתי מהשותפה שלי מאי לוי, אנחנו אוהבים לחלוק פריטים אחד עם השני כל עוד אפשרD:

  מטרייה: מטרייה היא ללא ספק חלק מהלוק הכללי, אני מאוד אוהב מטריות זה חלק באמת חשוב בעייני ובולט בלוק. רכשתי אותה ברחוב אלנבי, ניתן לרכוש מטריות בכל מקום השאלה מה בוחרים:) המחיר שלה הוא 15 שקלים מחיר סטנדרטי של מטריה.

 
 
 
 

LOOKBOOK.nu

  http://lookbook.nu URL    

הוקם על ידי שני שותפים וחברים מסן פרנסיסקו . המקימה הראשית והמזוהה ביותר עם הקמת האתר

היא לא אחרת מאשר יורי לי,








 לדעתי  האישית, גאונה!! 

יורי לי הקימה את האתר שהייתה בת 23 בסך הכל, בשנת 2008.

מטרה עיקרית של המקימים לאתר היא לתת השראת אופנה מאנשים אמיתיים ורגילים לא בהכרח אנשים שמזוהים ונמצאים בתוך תעשיית האופנה , ועל ידי שינוי זה הם מקווים להשיג יותר גיוון ויצירתיות אופנתית. 

שפה זמינה באתר: אנגלית.

"LOOKBOOK.nu" זה אתר המספק אופנת תרבות נוער בעיקר. זה הוקם בהשראת אתרי אינטרנט ובלוגים כגון Sartorialist וCobrasnake . האתר מספק אופנת רחוב ומיועד למשתמשים היכולים לפרסם צילום רחוב ו\ אופנה משלהם.

נקודה חשובה לציון, גם מקימת האתר עצמה מעלה תמונות שלה לאתר ומקבלת ביקורות מהצופים והמשתמשים בו.
רוצים לדעת עוד?ולגלות מונחים שאולי לא יצא לכם לשמוע?יותר ממוזמנים לצפות בפינה שלנו בתוכנית פאשן-נט עם שי לי שינדלר יחד עם השותפה המדהימה שלי מאי ולי.
     התוכנית עולה ב6.11 :)
אז הנה כמה דוגמאות לתמונות העולות מידי יום לאתר. להיום הבאתי את ארבעת הגברים עם מספר הייפים הגבוה ביותר מכל הזמנים. אז תהנו:)



 

                                   Adam Gallagher

אדם גאלאגר -בן 21 נראה לאחרונה באתר http://lookbook.nu/
"שמי הוא האדם מייקל גלאגר. אובססיבי לאופנה וסטיילינג. גר בריברסייד, קליפורניה. הלכתי לבית הספר בשנה שעברה בקולג' הקהילתי שלי וזה פשוט לא התאים לי. אז כיום אני מעורב בהתמחות אופנה בלוס אנג'לס בתקווה שזה ייקח אותי עוד יותר לתוך התעשייה."



                                       Vini Uehara


וויניסיוס אווארה - בן 22 נראה לאחרונה באתר http://lookbook.nu/                                          "השם שלי הוא וויניסיוס אווארה, אבל אתם יכולים לקרוא לי וויני. אני מסאו פאולו, ברזיל. אני סטודנט לאופנה, מעצב אופנה וצלם."



                                       Bobby Raffin

בובי ראפין-בן 20 נראה לאחרונה באתר http://lookbook.nu/"                                                   "השם שלי הוא בובי ראפין. לא מזמן עברתי לטורונטו ללמוד אמנויות אופנה. מדובר בתכנית בסיסית עם מגוון רחב של נטיות המסכמות סטיילינג, צילום ועריכת מחשב כדי ללמוד את ההיבטים העסקיים על תעשיית האופנה."




                                 Andre Judd

אנדרה ג'אד - גילו אינו מצויין באתרים שנמצא בהם, נראה לאחרונה באתר http://lookbook.nu/     "אני אנדרה ג'אד ואני גר במנילה שבפיליפינים. אני עובד עבור חברת אופנה ואביזרי עיצוב, מרבית העיצובים שלי נמצאים בתמונות אותם אני מעלה בעיקר לאתר לוקבוק ולבלוג שלי."







ארבעת הגדולים האלה בשבילי וגם בשביל כולם על פי קריטריונים  נמצאים תמיד בעמוד הראשי של האתר ומזוהים כטופ. למרות שגילם הנוכחי אינו נמצא בטווח גילאי הנוער ניתן לגלות ולראות כי גם הם החלו להתעסק באופנה ולהשתמש באתר לוקבוק עוד בגיל צעיר מאוד כנערים מתבגרים. גם היום הם ממשיכים לעדכן באתר אאוטפיטים שונים ומגוונים. משתמשים חדשים ונערים בעיקר לוקחים מהם המון השראה ומנסים בדרכם האישית להגיע כמו אלה לטופ ולקוות שמישהו יגלה אותם בתוך התעשייה הזו.






אז נפגש בפוסט הבא לקראת סוף השבוע, ועד אז תלוקבוקו;)












11 comments:

  1. ואוו פוסט מדהים, ממש ממש אהבתי!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. איזה כיףף תודהה רבה!!!:)

      Delete
  2. מיייי זה
    אהבתי שגם הוספת את ויני ;)
    אחלה פוסט אהבתי !

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודהה יא חברה אחתת:)!!♥

      Delete
  3. Hello :) You have a great blog! Thank you so much for your nice comment! Do you have a GFC or Bloglovin, because I would like to follow your blog :) Have a nice day

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! It's great to hear!! I have no other blogs but would love to follow me around when I update posts :)

      Delete
  4. תודה מאמי!! גם אני אהבתי את הפוסט שלך... מאוד מעניין :)

    http://fashionmattersbyhadas.blogspot.co.il/

    ReplyDelete
  5. Absolutely lovely inspiration!


    Many many kisses :)

    Nicole

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete